AARTS CONSULTANCY
0615228404

7[1]

Werkwijze

Elk verhuisproces is uniek en dus maatwerk. Toch heeft elk verhuisproces min of meer dezelfde opbouw. Deze opbouw bestaat uit 3 fasen die naadloos in elkaar overlopen. U bepaalt op welk moment en in welke fase onze verhuiscoördinator of projectmanager in beeld komt.

Voorbereidingsfase

In deze fase stellen wij de eisen en wensen vast die passen bij uw huisvestingsstrategie. Een belangrijk onderdeel hiervan is de risicoanalyse. Door middel van werkplekonderzoek, meubelinventarisatie en- beoordeling bepalen wij de omvang van het verhuisproces. We checken of het gekozen werkplekconcept aansluit bij de behoefte van uw organisatie. Wij stellen een programma van eisen op en vragen offertes aan. Op basis van de offertes en de gekozen leveranciers kan het definitieve budget worden bepaald. In het projectplan worden al deze zaken vastgesteld en aangevuld met een totaalplanning, draaiboek, communicatieplan, vlekkenplan, inrichtingstekeningen en verhuisinstructies.

Uitvoeringsfase

Tijdens de uitvoeringsfase coördineren wij als kwartiermaker de diverse leveranciers, zoals de projectinrichter, de ICT-leverancier en het verhuisbedrijf. Wij controleren het geleverde werk aan de hand van de contractverplichtingen. Eventueel meer- en minderwerk wordt geregistreerd. Bijzondere aandacht heeft de ondersteuning van ICT. Wij zorgen dat de serverruimte wordt opgeleverd, alle systemen (pc’s, printers, digiborden etc.) werken en dat de bekabeling direct wordt weggewerkt.

Nazorgfase

In deze fase zien wij erop toe dat de leveranciers hun werk volgens contract opleveren. Wij regelen dat binnengekomen nieuwe wensen van uw medewerkers uitgevoerd worden. Ook zorgen wij voor het (leeg) opleveren van de oude locatie.

Daarnaast ondersteunen wij u graag met nieuwe BHV- en ontruimingsplannen, sleutelplannen, het opstellen van gebruikersinstructies en het invoeren van de nieuwe werkwijze.